Ana Sayfa Haberler Vodafone Business, Yapay Zekâ Destekli TechBot’u Hayata Geçirdi

Vodafone Business, Yapay Zekâ Destekli TechBot’u Hayata Geçirdi

2
0
haberler , son dakika haberler , son dakika haber , haber , en son haber

Vodafone Business, müşterilerine daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla inovasyon yatırımlarına devam ediyor.

Bu kapsamda, üretken yapay zekâdan faydalanarak geliştirilen TechBot, şirketin satış ve destek ekiplerinin kullanımına sunuldu.

Bilgi bankası üzerinde çalışan bu yenilikçi teknoloji, destek ekiplerinin sorulara çok daha hızlı yanıt vermesine olanak tanıyacak.

Son 1,5 yılda binin üzerinde doküman ve senaryonun yüklendiği TechBot platformu, Vodafone Business’ın hizmetleriyle ilgili en güncel bilgilere saniyeler içinde erişim sağlayacak.

Yapay zekâ destekli bu inovasyon sayesinde, müşteri destek ekipleri kendilerine iletilen sorunları çok daha hızlı bir şekilde çözebilecek.

Vodafone Business, Türkiye ekonomisine hizmet eden işletmelere dijitalleşme süreçlerinde en son teknoloji çözümlerini sunma vizyonuyla hareket ediyor.

TechBot ile şirket, yalnızca müşterilerine değil, kendi altyapısına da yenilikçi çözümler sunarak destek ekiplerinin operasyonel verimliliğini artırmayı hedefliyor.

Üretken yapay zekâ destekli TechBot, müşteri destek ekiplerine proaktif çözümleme imkânı sağlayarak, sorunlara anında müdahale edebilme fırsatı sunuyor.

Böylece operasyonel kesintiler önlenirken, müşteri deneyimi de iyileştirilecek.

Yapılan analizlere göre, TechBot’un kullanımıyla birlikte destek ekiplerinin olay çözümleme süreçlerinde %30 oranında iyileşme sağlanması bekleniyor.

Vodafone Business yetkililerinin yaptığı açıklamaya göre, TechBot’un devreye alınmasıyla bulut teknolojisi ve IoT operasyonları sağlayan ekiplerin hizmet kalitesi önemli ölçüde artacak.

Yapay zekâ destekli bu inovasyon, müşteri taleplerine dönüş hızını 2 ila 3 kat artırırken, bilgi dokümanlarında yapılan güncellemeleri de anında destek ekiplerine sunacak.

Geniş bir veri ve kullanım kütüphanesi ile çalışan TechBot, destek ekiplerinin sorunları çok daha hızlı çözmesini sağlayacak.

Böylece en güncel bilgilere anlık erişim mümkün hale gelirken, müşteri memnuniyeti de en üst seviyeye çıkarılacak.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz