Ana Sayfa Haberler Tatilsepeti, 2024 Yılında 3. Kez İtibar Ödülü Aldı

Tatilsepeti, 2024 Yılında 3. Kez İtibar Ödülü Aldı

9
0
haberler , son dakika haberler , son dakika haber , haber , en son haber

Online seyahat platformu Tatilsepeti, 20. yılına özel olarak “Yılın İtibarlısı” ödülünü kazandı.

2024’te turizm ve seyahat sektöründe itibarını en çok arttıran marka olarak ödüllendirilen Tatilsepeti, bir kez daha The One Awards’ta “Yılın İtibarlısı” unvanını kazandı.

Pazarlama sektörünün prestijli ödüllerinden biri olan “The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”, bu yıl da ödüllerini sahiplerine sundu.

Divan Kuruçeşme’de düzenlenen törende, 71 farklı kategoride markalar ödüllendirildi.

Tatilsepeti, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen ve 2024 yılı itibarıyla itibarını en çok artıran markaların halk oylamasıyla belirlendiği yarışmada, turizm ve seyahat kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülünü kazandı.

Bu ödül, pazar araştırmaları yapan Akademetre Research and Strategic Planning’in “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasından elde edilen verilere dayanıyor.

Türkiye’nin 12 ilinde toplam 1200 kişiyle yapılan görüşmeler sonucu Tatilsepeti, sektördeki başarısını bir kez daha kanıtladı.

Tatilsepeti Pazarlama Direktörü Canan Demir, ödülü alırken yaptığı açıklamada, “2024 yılı, Tatilsepeti için ödüllerle dolu bir yıl oldu.

The One Awards’ta 3 yıl üst üste kazandığımız ‘Yılın İtibarlısı’ ödülü tesadüf değil. Başarımızın sırrı, hedef kitlemizi iyi dinlemek ve sürekli olarak yaptıklarımızı geliştirmektir. Bu başarıda bize güvenen tüm misafirlerimize teşekkür ederiz.” şeklinde konuştu.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz